rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Saturday, April 24, 2010

කවුද යකෝ මේ CD එක හූරලා තියෙන්නේ.....$%^%$$$???

අනේ මන්දා ලියන්න දෙයක් මතක් වෙන්නෙත් නෑනේ...දුවන්න නැතුව මග නවතින්නත් බැ වගේ..මම ඉතින් මතක් වුන වෙලාවේ පොඩි කතාවක් කියන්න යන්නේ.මේක වුනේ මගේ යාලුවෙක්ගේ යාලුවෙකුට.යාලුවා තමා මට කතාව කිව්වේ.කතාව කියන්න ලේසියට දෙන්නට නම් දෙකක් දාමු නිමල්,කමල් කියලා.දැන් නිමල් දවසක් ගියා කමල් ගේ ගෙදරට කමල්ගේ මැෂින් එකට XP දාන්න කියලා.කමල් ඔය මගුල් එකක්වත් දන්නේ නෑ..
ඉතින් ඒ හින්දා තමා නිමල් ගියේ.කමල් XP CD එකකුත් අරගෙන නිමල් එනකන් හිටියා..ඉතින් නිමල් ඇවිල්ල එක රොම් එකට CD දාලා වැඩේ පටන් ගත්තා.BIOS eකේ වැඩ ටික ඉවර කරලා format කරන්න වැඩේ පටන් ගත්තා. ටිකක් දුරක් ලෝඩ් වෙනවා මෙලෝ දෙයක් වෙන්නේ නෑ..ආය restart  කරා..ඒත් ඒ සෙතේ මයි...

'අඩේ මේ මගුල වැඩ කරන්නේ නෑ බන්...මොකද්ද දන්නේ නෑ අවුල...'
'අනේ මන්දා බන්, මම ඕව්වා දන්නව කියලද..ඒ කනේ උබට එන්න කීවේ..මොනව හරි කරපන්'
'CD එකේ අවුලක් ද දන්නේ නෑ..'
'.මම මේ අලුත්ම එකක් ගෙනාවේ බන්'
'කෝ බලමු..........කවුද යකෝ මේ CD එක හූරලා තියෙන්නේ...$#@$%^^?><
'මම..මම..බන් ඕකේ කියලා කවකට්ටෙන් ගැහුවා...එච්චරයි..ඇයි මොකද්ද වෙලා තියෙන්නේ...'
'මොන _____ද බන් උබ...මේකේ මේ උබ  ගහපු පාර අනිත් පැත්තෙන් මතු වෙලා තියෙන්නේ..වැඩ කරයියිය මේක..දැන් ඉතින් මොනව කරන්නද..වෙන දවසක් බලමු..මම CD එකක් හොයන් එන්නම්..උබ ඔය කවකට්ට ____ගහ ගෙන හිටපන්'
ඉතින් XP දැමිල්ල එතනින් නතර උනා...
මිනිහා XP CD එක ගෙනල්ලා කවකට්ටෙන් XP කියලා ගහලා..ඒ පාර එක අනිත් පැත්තෙන් මතු වෙලා තියෙන්නේ..ඉතින් CD එක වැඩ කරයිද...  :D

12 comments: