rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Sunday, April 25, 2010

කමක් නෑ කොල්ලා ගට ගනින් ගට ගනින්.. තව ටිකයි තව ටිකයි..

මට නම් දැන් නිදි මත වේගෙන එනවා..බඩත් ගිනියි වාගේ..හතියත් වැඩියි..යකෝ මැරතන් දුවල තියනව,මෙහෙම එකක් දිව්වමයි.මම ස්කෝලේ යන කාලේ එකම් එක මැරතන් එකක් දිව්වා ප්‍රක්ටිස් කරන්නේ නැතුව.මැරතන් එක දුවන්න කලින් දවසේ තියනව මෙඩිකල් ටෙස්ට් එකක්.මමත් ඉතින් ඔකට ගියා..ඕකට ඉතින් කොහොමත් යන්න එපාය.හිටියේ ලේඩි ඩොක්ටර් කෙනෙක්.මගේ වාරේ ආවහම ඉතින් මාත් ගියා..
ඔයා කලින් මැරතන් දුවල තියනවද...
නෑ
එතකොට මොනවද කරන ක්‍රීඩා
ෆුට්බෝල්,වොලිබෝල්,ක්‍රිකට් 
මම ඉතින් ක්‍රීඩකයනේ..ඔව්ව ඉතින් නිකන් ඉන්න කොට කරන එව්ව..
එහෙමද..දැන් ඔයා කලින් ප්‍රැක්ටිස් කරාද..
මේ සතියම ප්‍රැක්ටිස් තමා..  
මොන ප්‍රැක්ටිස් ද..මම මේ ආතල් එකට දුවන්න ඉන්නේ..
මෙහෙමයි..ඔයාට දුවන්න බැයිනම් බලෙන් දුවන්න එපා...
මට පුලුවන් ඩොක්ටර්...
කොහොම හරි ඉතින් ඒ ඩොක්ටර් මගේ නාඩි එහෙම වැටෙනවද කියල බලලා මැරතන් එක දුවන්න ඉඩ දුන්නා..
ඔන්න දුවන දවස..මම ඉතින් යාලුවෙක් එක්ක සෙට් උනා..පටන් ගත්තා..මීටර 200 විතර දිව්වේ, මට හිතුනා දුවන එක වැඩක් නෑ...ලොරියේ එල්ලෙන්න ඕන කියලා..මොන..යාලුවාගේ කාගැහිල්ලට මමත් ඌත් එක්ක ඇද්දා...කොහොමෙන් කොහොමෙන් හරි දෙයියනේ කියලා අන්තිමට 77 වෙනියට මැරතන් එක අවසන් කරා..හැබැයි එකසිය ගානක් මේක දිව්වා...අනිත් දවසේ මට ඇපත් නෑ..කකුl දෙක පුපුරු ගහනව වගේ..දවස් දෙකක් ඇදේ  හිටියා..අයියෝ ඒකට මේ මැරතන් එක..පැය 12 ක් කොහොමද අයියෝ දුවන්නේ.මේක මේ සම්පුර්ණ ක්‍රීඩා නීති බිද දැමීමක්..ලොරියක් වත් නැ පස්සෙන් හැලෙන එවුන් දාගන්න..

කමක් නෑ කොල්ලා ගට ගනින් ගට ගනින්.. තව ටිකයි තව ටිකයි...අන්න බලපන් තව ටික දුරයි තියෙන්නේ...තව පැය 6 යි උබට දුවන්න තියෙන්නේ..
මොනවා තව පැය 6ක්..බණ කතා කරනවද...

3 comments:

  1. හා.. හා... අතාරින්න එපා !
    අපි ඉන්නව වතුර අරං

    ReplyDelete
  2. ජය වේවා.. ඔහොම යං..!

    ReplyDelete
  3. @ තර්ඩ් මෑන්-වතුරත් ගේනවද...බොන්න මොකුත් නැද්දෝ... :)
    @ Ansh -මෙහෙම ගිහින් ජය ගන්න බැරි ගානයි... :)

    ReplyDelete