rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Saturday, April 24, 2010

සැරසේන්, එළවේන් යා... --->>>>

සැරසේන්, එළවේන් යා...ඕන්න ඉතින් 2010 බ්ලොග් මැරතන් එක පටන් ගත්තා...ඕන්න හා පුරා කියලා මාත් දුවන්න පටන්ගත්තා.මම මේ පළවෙනි වතාවට තමා බ්ලොග් මැරතන් එකක් දුවන්නේ.ඉස්කෝලේ යන කාලේ පාර දිගේ  මැරතන් දිව්වට මේ වගේ කොම්පුටර් එකක් ඉස්සරහ ඉදගෙන බ්ලොග් මැරතන් එකක් දුවන්නේ පලවෙනි වතාවට.රෑ 8 ඉදන් උදේ 8 වෙනකන් දුවන්න එපාය..පැය 12ක්.බුදු අම්මේ.කමක් නෑ..කොහොම හරි දුවනවා..යන්තම් විභාග කෙළි ටික ඉවර වෙලා මේ සතියේ පොඩි නිවාඩුවක් හම්බවුන හින්දා යන්තම් මේ මැරතන් එකට සෙට් වෙන්න පුලුවන් වුනා.
ඉතින් කට්ටිය මට උදව්වට එන්න ඕනේ..හොදේ..වතුර ගහන්න,මම පස්සේ පොඩ්ඩක් දුවන්න එන්න..නැත්නම් කොහොමද හත් දෙයියනේ පැය 12 ක් දුවන්නේ...හරි ඉතින් අයුබෝවේවා ආවඩා කියලා දුවන ගමන් තමා මම ඉන්නේ...එහෙනම් ඉතින් සාරථක අවසානයකට සියලු බ්ලොග් මැරතන් කරුවනට මම සුභ පතනවා...සුභම සුභ ජයග්‍රාහී බ්ලොග් මැරතන් තරගයක් වේවා...!!!!

5 comments:

  1. දුවපාන්....... හයියෙන් හයියෙන්....... ඔන බාල්දියක්

    ReplyDelete
  2. එළ එළ අපි වතුර ගහන්න හිතාගෙන ඉන්නෙ

    ReplyDelete
  3. එළ එළ අපි වතුර ගහන්න හිතාගෙන ඉන්නෙ

    ReplyDelete
  4. Ohoma Duwapan..api maga enawaa

    ReplyDelete
  5. දුවමු දුවමු, තව හයියෙන්....

    ReplyDelete